I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 21, 2009

Hari ini

Memandangkan keadaan kelembapan ekonomi yang masih belum pulih sepenuhnya. Syarikat ditempat saya bekerja tidak dapat lari dari tempiasnya.Maka semakin kurang lah kerja yang saya perlu buat,banyak tajaan terpaksa di tolak dan program ditunda. Jauh disudut hati ini berharap syarakat kami kembali terbang tinggi, merentasi benua dan gagah di udara.

Walaupun, ketika ini saya sedang memikirkan samada untuk menerima atau tidak bekerja di sektor perbankan.Adalah terlalu sayang untuk saya lepaskan. Pasal gaji tentunya bank tinggi sedikit tapi tekanan kerja di bank pun mungkin lebih lagi. Timbang balik, rasa-rasa lebih baik kekal.

Inilah yang saya fikirkan.

1 comment:

Jasni said...

Alhamdullillah, setelah 2 hari saya bertanya pada orang-orang yang berpengalaman termasuk isteri, Maka saya ambil keputusan untuk terus kekal :)

Syukran jazilan.